Tapk mūsų drauge! Gauk naujienas pirma!

Ideali.lt

Pratimai viršutinei kūno daliai

Bendri pratimai pilvo presui

Atgal į pagrindinį

pilvo presas 150x150 Bendri pratimai pilvo presuiPilvo presą sudaro keturios raumenų poros, o kiekvienai raumenų porai yra skirti atskiri pratimai. Skirtinga pratimo atlikimo technika gali treniruoti visiškai skirtingus raumenis, todėl labai svarbu žinoti kokius pratimus pasirinkti ir kaip taisyklingai juos atlikti.

Pratimai atskirom pilvo preso grupėms:

Viršutiniai raumenys: atsilenkimai (ne pilni rankas laikant už galvos, ant krutinės, ištiesus ant žemės/ant suoliuko nedideliu kampu ), korpuso sukimas, pasvyrimai su svarmenimis,

Vidurinieji raumenys (dvi raumenų poros): kojų kėlimas sulenkus treniruoklyje, troso traukimas (atsisėdus, atsiklaupus (būkite atsargus – pratimas pavojingas nugarai, būtina atlikti taisyklingai), pilni atsilenkimai gulint ant žemės/vidutinio statumo suoliuko, sulenktų kojų kėlimas gulinti, atsispaudimai (ant dilbių), lenkimasis su svarmenimis, pritūpimai ant kamuolio, lenkimasis į šonus/priekį, lanko sukimas.

Apatiniai pilvo raumenys: Kojų kėlimas (gulint ant nugaros, treniruoklyje), „dviratis“ (čia ne tas standartinis „dviratis“, o kai darant atsilenkimą bandoma paliesti kelią), „žirklės“ (pakėlus kojas, jos laikomos ir kryžiuojamos), atsilenkimai ant suoliuko pastatyto stačiu kampu (specialus treniruočių suoliukas)



Gairės: , , , ,

 

Parašykite komentarą!